komunikat2

Na podstawie zmiany rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 maja 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii i koniecznością wprowadzenia pracy zdalnej, od dnia 25 stycznia 2022 r. do dnia 28 lutego 2022 roku Urząd Miejski w Choszcznie oraz Urząd Stanu Cywilnego będzie prowadzić bezpośrednią obsługę interesantów wyłącznie po wcześniejszym umówieniu wizyty telefonicznie lub drogą e-mailową oraz przez platformę e-PUAP.

 

Podania, wnioski, deklaracje, formularze i inne dokumenty należy wrzucać do skrzynki podawczej (zlokalizowanej przy wejściu głównym do Urzędu Miejskiego w Choszcznie, ul. Wolności 24, a w sprawach załatwianych przez USC, przy wejściu do Urzędu Stanu Cywilnego, ul. Bohaterów Warszawy 18.)

Pracownicy będą kontaktować się z Państwem telefonicznie i w przypadku złożenia kompletu dokumentów, będą informować o załatwieniu sprawy.

Przydatne numery telefonów:  początek numeru 95 7659

 

Wydział

Pokój

Nr telefonu

Wew.

Uwagi

Kancelaria ogólna

 

300

 

Sekretariat

12

301

 

Wydział Nieruchomości
i
Rolnictwa

02

344

 

03

343

Wydział ds. Komunalnych
i
Ochrony Środowiska

06A

339

 

06

336

Wydział Administracji Lokalami

05

391

 

Wydział Spraw Obywatelskich

1

351

 

Dowody osobiste

11

349

Działalność gospodarcza

Wydział Budżetu

26

357

 

358

Wydział Podatkowy

21

362

 

22

365

Wydział Budownictwa i Inwestycji

23

369

 

368

Biuro Planowania Przestrzennego

24

373

 

BOSS

31

385

 

37

383

 

 

Przydatny mail:

sekretariat@gmina.choszczno.pl

Sprawdź nasze profile w socjalmediach
fb-share-icon