Mając na uwadze zdrowie mieszkańców i pracowników, Urząd Miejski w Choszcznie od 3.11.2020 r. będzie prowadzić obsługę interesantów wyłącznie po wcześniejszym umówieniu wizyty.

W celu załatwienia spraw należy konsultować się telefonicznie lub drogą e-mailową oraz przez platformę e-PUAP.

      Do skrzynki podawczej (zlokalizowanych przy wejściu głównym do Urzędu Miejskiego w Choszcznie, ul. Wolności 24, a w sprawach załatwianych przez USC, przy wejściu do Urzędu Stanu Cywilnego, ul Bohaterów Warszawy 18.) możecie Państwo wrzucać dokumenty/wnioski/formularze, które następnie trafiają do odpowiednich wydziałów merytorycznych.

     Pracownicy będą kontaktować się z Państwem telefonicznie i w przypadku złożenia kompletu dokumentów, będą informować o załatwieniu sprawy.

     Zachęcamy również do korzystania z portalu E – Obywatel https://e-obywatel.choszczno.pl  – miejsce gdzie znajdą Państwo wszystkie dostępne w urzędzie druki, formularze, wzory dokumentów. Takie rozwiązanie, pozwoli mieszkańcom naszej gminy załatwić większość sprawy urzędowych przez internet.

 

Urząd Miejski w Choszcznie
tel. 95 765 93 00
tel. 95 765 93 51 lub 95 765 93 47 – ewidencja ludności i dowody osobiste,
tel. + 48 665 991 049 – ochrona środowiska,
fax. 95 765 93 06
e-mail: sekretariat@gmina.choszczno.pl

Urząd Stanu Cywilnego
Tel. 95 765 23 52
e-mail: usc@choszczno.pl